Wednesday, February 13, 2008

Brasiilia reisipäevik, 24.01 Iguacu

Täna käisime Argentiina poole pealt Iguassu jugasid vaatamas.Hoolimata sellest, et ka linnaliini bussid sõidavad Argentiina piirilinna, võtsime Joeli tungival nõudmisel nö. "tuuri", mis maksis 40 reali pluss jugade pilet, tegelikult sisaldas tuur peamiselt autosõitu jugadele, sest piiriületust see mingil moel lihtsamaks ja kiiremaks. Kui meie piirile jõudsime, pidime ikka autost välja tulema ja tohutu pikka sabasse seisma. Seisime mingi tund aega kuuma lõõskava päikese käes, siis saime passi templi, et oleme Brasiiliast välja läinud, seejärel kobisime tagasi autosse ning sõitsime Argentiina piirile, seal löödi õnneks tempel kiirelt passi.
Juga oli võimas! Kuna koos tuuriga võtsime lisaks ka 70realise paaditripi jugade alla, siis oli meil jälle paras tempo peal, sest sellel tuuril oli diil mingi kella 4se paadiga, nii me siis peaaegu jooksime ühe raja läbi ja pool sellest jäi üldse nägemata (kusjuures teised grupist ei vaevunud seda üldse läbi käima), et õigeks ajaks paadile jõuda. Põhimõtteliselt tundsin end pisut pahasti, sest ei saanud neid suurepäraseid vaateid nautida kuna olin maksnud ja pidin nüüd aja peale liduma ja veel teiste inimeste tempoga ka arvestama (mis minusugusele egomaniakile on muidugi raske). Noh veremaitse suus jõudsime kella 4ks paati, istusime Joeliga üksteise taha, et mõlemad saaksid just kõige parema külje peal olla ja kõige rohkem joa alla actioni keskele. Siis toodi aga paati mingi vaevuliikuv jaapani vanamees ja paluti minul istuda mujale! Damn, olin ikka tõsiselt mossis kogu selle jama peale ja porisesin seal nagu vana porikärbes, oleksin nõus olnud paati ka vahetama, et ikka täie raha eest oma action kätte saada, aga siis lubati mul istuda mingile esimesele pingile, kus muidu tavareisijad ei istunud. No seal esimesel pingil oli enam vähem - sain ikka viimse hilbuni täiesti märjaks ja kiljuda ka natuke, nii et päev oli päästetud:)
Tänase seisuga ei ole meil ikka veel Rios ööbimist. Asi on üsna hapu. Joel tutvus Bonitos mingi venelasega, kes elab Sao Paolos ja lubas uurida mingeid oma tuttavaid, siis siit hostelist pakkus üks tüüp võimalust ööbida ühes kolmetoalises korteris, kuhu on planeeritud ööbima 10 inimest, hinda küsib 650reali nägu. See on muidugi odavam kui hotellid aga ikka kallim kui olime arvestanud. Samas keegi oli Joelile rääkinud kutist, kel oli õnnestunud leida mõne aasta eest karnevali ajal ööbimine Rios ühe hotelli linade kapis ja selle eest oli kasseeritud 100Usd öö eest. Ma ikka veel ootan imet aga tundub, et see 650realine ongi meie ime ja tuleb see papp välja käia, sest kapis ei viitsiks ka magada:)