Wednesday, February 13, 2008

Brasiilia reisipäevik, 2.02 Rio


Juhhuu, karneval algas!
Juba eile õhtul sõitsid linnas ringi muusikat mängivad autotrackid, täis tantsijaid ja rahvas tantsis neile järele. Olin just dushi alt tulnud kui kuulsin nii valju muusikat nagu oleks pidu meile korterisse tulnud, panin kähku riidesse ja tormasin välja. Super! Auto liikus copacabana ranna poole ja rahvas kõik tantsis kaasa, nii äge oli! Tegin õhtul mitu jalutuskäiku läbi copacabana kvartalite ja ahmisin endasse kõike seda melu.
Hommikul ärkasin jälle vara ja kappasin kohe ATM-st raha võtma. Kuna riided olid kõik mustad ja pesu pesemine maksis rohkem kui uued riided, siis plaanisin kiirelt ka midagi shopata. Olin just saanud raha kätte ja ostsin kiirelt mõned karnevali jaoks olulised vidinad , kui plaanisin hilbulettidesse sukelduda tuli üks brasileiro mulle väärtuslikku infot jagama. Info oli siis selline, et kesklinnas algas kohe suur karnevali avapidustus, nii et tormasin kiiresti korterisse tagasi, informeerisin ka Joeli hommikul kell 10 algavatest pidustustest, kes oli kohe valmis liituma. Võtsime metroo ja sõitsime keskusesse, metroost välja tulles oleksime nagu sattunud teise maailma - rahvas oli kostüümides, kes tantsis, kes laulis, kes kandis mähkmeid ja jõi läbi luti viskipudelist viskit. Pidu käis täies hoos! Rahvast oli nagu murdu, trügisime siis ka lähemale ja vaatasime mis toimub, puus hakkas vägisi nõksuma ja mul oli siiralt kahju, et ma suure ähmiga olin oma karnevali arsenali koju unustanud. Vaatasime siis paar tundi seda melu ja kui ära hakkasime tulema andsime kohalikule televisioonile intervjuu. Küsiti, kust me tuleme ja miks me tulime ja kus me veel käisime jne. Tehti pilti ja puha, 1.märtsil pidime siis eetris olema:)
Pärast lõunat jalutasin copacabanalt ipanemale ja plaanisime seal vaadata veel ühte actionit, siis hakkas aga ootamatult sadama ja pagesime kohvikusse sööma. Tänaval ja kohviku ees käis aga melu edasi, küll olid seal capoeira kutid küll lihtsalt karnevalilised. Täna plaanime sukelduda ka ööellu Lapas kuigi mul on täna paras väsimus peal.

No comments: