Friday, June 20, 2014

Vinguviiul - tuhk, konid ja põlenud tikkude näitus.

Ei jaksa mina vahel ära imestada kui seakombel inimesed elada saavad. Okei, ma olen võib-olla pisut liiga pedant aga praegune korterijagamine on minu pedantsuse korralikult proovile pannud ja piire nihutanud.
No kõigepealt peaksime jagama elamist 3 peale aga selle 3 nädala jooksul oleme kolmekesi olnud vist maksimaalselt 2 päeva. Algul ei tahtnud kuidagi ära minna varem minu tuba rentinud hispaanlasest tütarlaps, kellele meeldis meie 10m2 akendeta elutoas non stop suitsu pahvida, nõud pesemata jätta ja oma riided vedelema jätta. Lõpuks tassis ta sinna tuppa ka oma viis hispaanlasest sõpra, kes sohval vedelesid ja suitsu pahvisid. Korra õnnestus tuppa astuda hetkel kui vaibale lendas ümber konisid täis tuhatoos. Ma ei saa aru, mis värk neil selle tuhatoosi tühjendamisega on - kas konisid hoitakse alles igaks petteks, et kunagi neid imeda kui näpud põhjas? Peamiselt tühjendan siin tuhatoose ja pesen neid mina ja kui mind kodus ei ole, siis need ajavad üle ääre.  Õnneks peale kahte nädalat  ta läks ja enam tagasi ei tulnud.
Siis saabus korteri pearentniku vend, kes pidi olema nädala, nüüdseks on ta olnud juba 1,5 nädalat. Kahjuks ei meeldi ka talle tuhatoose tühjendada. Kui ma täna peale nädalast eemalolekut koju astusin ei osanud ma ka midagi muud öelda kui "fucking hell" ja hakkasin kohe koristama. Elutuba haises nagu pompside urgas, tuhk igalpool laiali, tuhatoosid ja viirukialused konisid täis, pudelid, klaasid, keset lauda veel nädala eest täis olnud minu veinipudel, kus nüüd ilutses küünal....ma saan aru, et vist üritati elamist õdusaks teha aga no iga puhtusest lugupidav inimene peaks selle loetelu  peale juba õlgu võdistama. Täna ma ei hoidnud tagasi ka, andsin neile juba ette smsi teel teada, et kodu on seapesa ja kui üks süüdlastest koju ilmus, siis teatasin, et mulle ei meeldi need konid, pliidiäärele korjatud kasutatud tikud, pesemata nõud ja üleüldine korralagedus. Ta nõustus, et asi on pisut käest läinud aga veerand tunni pärast oli kraanikausis jälle pesemata klaasid ja pliidiäärel põlenud tikud. Egas midagi, õnneks on oma tuba, kuhu saan end sulgeda ja kus saab ka paljajalu liigelda, ilma et peaks pärast jalgu minema pesema:)

No comments: