Wednesday, May 30, 2012

Living my dreams ehk Rio de Janeiro

Elan oma unistusi, just mitmuses, sest seekord olen Riosse potsatanud veidi pikemaks ajaks, st. minu üks unistus oli elada Rios (ok ma ei tee seda küll hetkel aasta vaid mõned nädalad aga siiski) ning minu unistus on olnud elada ookeanile nii lähedal, et saaksin uinuda laine kohina saatel ja igal hommikul teha pika jalutuskäigu mööda randa. Niimoodi kõik praegu täpselt ongi. Elan Leblonis, mis on üle keskmise parema sissetulekuga inimeste elurajoon ning randa minekuks pean lihtsalt majast välja astuma ja üle tee jalutama. Esimesel hommikul ma peaaegu kilkasin kui mööda randa jalutasin ja võite kindlad olla,et mu suu oli rohkem lahti kui kõrvuni. Inimene harjub kõigega, nüüd olen lihtsalt üliõnnelik ja irve minu näolt ei kao päriselt. Ma saan täiesti aru, et mul on hullupööra vedanud.
Ehk siis elan sellises kohas tänu couchsurfile ja heale õnnele, mis mulle hoste valides naeratas. Minu host Fernando on super sõbralik, külalislahke ja tore inimene ning tänu temale olen kohtunud tema super toredate sõpradega ja näinud Riot läbi kohalike elude ja silmade.


1 comment:

Anonymous said...

Räägid ka midagi või on nii chill, et ...