Friday, December 23, 2011

Elu mägedes

Osalt tulles trippisime läbi mägede ja ananassikasvanduste San Isidrosse ning oma uude koju mägedes. Ameeriklane John jättis oma maja ja koera meie hoolde ning sõitis Jõuluks koju. Nüüd chillime juba teist päeva uues kodus. Ostsime kokku hunniku puu-ja köögivilju ja plaan on aeg täitsa maha võtta. Täna väga ei õnnestunud, sest oli minu sünnipäev. Hommikul äratas Kadi mind laulu ja shampusega, siis kulus aeg lihtsalt internetis suhtlemisele ning seejörel tuli meile külla poolakast sõber Paul. Õhtu kulus päikeseloojangust pilte klõpsides ja veini limpsides.
John on vist väga tervislik inimene – igast kapist leiad mingit orgaanilist kraami, vitamiine ja erinevaid õlisid. Ma jällegi arvasin, et tean ka neist asjust midagi aga tema valikud on ikka hulga laiemad. Kas te näiteks olete kuulnud midagi emu õlist? Ma ei tea millisest emu kehaosast see välja on pigistatud aga peaks aitama saja häda vastu. Panin natuke sõrmeotsaga ühe kortsu peale ja ootan nüüd mis juhtub – kas hakkavad suled kasvama või kaob korts ära;) Igastahes on see vist esimest korda kui ma meesterahva vannitoa riiulilt leian nii palju huvitavaid tooteid..
Johnil on joogamatt ka, nii et nüüd on suur plaan järgnevatel päevadel pisut joogaga tegeleda. Mõned inimesed küsisid mult täna, et mida ma siin teen, et kas igav ei ole – kogu aeg teen midagi aga aega jääb ikka väheks. Kiire on, ärkan hommikuti vara aga kõike ikka tehtud ei saa..Täna näiteks hispaania keelt õppida ei jõudnud, ehteid pole ammu nikerdanud ja lugeda saan ainult veidi enne magama minekut, aeg voolab siin kuidagi eriti kärestikulisel mägijõel..

1 comment:

korstnapühkija said...

Jõulud mediteerides - päris huvitav, erinev igatahes. Krt, ma olen su lihtsa elu järele janune.