Thursday, November 3, 2011

Igatsusest

Sel reedel saab kuu aega täis Eestist lahkumisest. Kas ja kui siis mille või kelle järele vahepeal igatsenud olen?
Uskumatu aga koduigatsust olen tundnud küll juba esimeste nädalate jooksul - igatsesin sellise kuldse ja karge päiksepaistelise sügise järele ja oma kodu soojude järele. Panin selle väsimuse arvele nagu Roosa päevikus soovitas:) Siis olen igatsenud selliste mõnusate olemiste järele, mis sõpradega vahel aset leiavad ning muidugi ka oma pere järele. Ja siis...ei ole järgmiseks must leib või hapukoor, mkm. Ma igatsen mõruda 70% kakaod sisaldava korraliku puhta Laima või Kalevi shokolaadi järele. Olen proovinud igasuguseid variante aga tavapoes mingit korralikku soksi ei müüda, igasugust soga topitakse sisse ja kõik on piimakad, mis mulle ei maitse. Õnneks on kuskil olemas kohvi ja kakaoistandused, kust on lootust millalgi oma varusid tekitada:)

8 comments:

Anonymous said...

Kolumbias, täpsemalt La Guajira piirkonnas, räägiti šoko kohta sama juttu, et ainult piimakas saada(50 a mehed on allikaks), meie poolhipist professor näitas miskit välismaist 70% šokot, mis tal oli õnnestunud hankida.

Kas nad teevad kakaoistandustes ise šokot??? Anna julgesti teada :)

Sandras said...

Siuksed turistiatraktsioonid on kohe farmide juures, et vaatad, kuidas kasvab ja kuidas tehakse ning siis saad osta ka orgaanilist kraami kokku:)

kädi said...

Heh, mis su aadress? Kas sinna maale shoksi tohib saata? Paneks sulle paar tykki ymbrikusse ;)

Roosa said...

Kädi võttis mul sõnad suust... Kui aadressi levitad, siis ilmselt Jõuluvana saadab pühadeks ja sünnaks Põhjamaadest mitmes ümbrikus šokut + leiba ka (loodame, et hapukoort ei saada).

ps. CR elanikud pidid olema maailma õnnelikum rahvas. On tunda/näha ka?

Sandras said...

kle ütleks ühe laulu sõnade järgi, et aadress on nõukogude liit:) No Costa Rica, Puntarenas, Ojochal Playa Tortuga, Hotel Adelante . Aga pole sugugi kindel, et siia kirjad kohale tulevad:)

Sandras said...

no vot sellest õnnelikkusest ma ei tea...pura vida käib neil küll ette ja taha..et ju siis on. KUigi ma olen kuulnud, et indialased on kõige õnnelikumad:)

Anonymous said...

Mina jällegi teadsin, et kolumblased on need kõige-kõigemad. Aga võta näpust, lasin guuglisse küsimuse lahti ja mis selgus:

Maailma kõige õnnelikumate riikide edetabelis järgnesid Austraaliale Kanada, Rootsi, Uus-Meremaa, Norra, Taani, Ameerika Ühendriigid, Šveits, Soome ja Holland.
Pingerea lõpus on Brasiilia, Hiina, India, Indoneesia, Venemaa ja Lõuna-Aafrika.
http://www.ohtuleht.ee/432755

Roosa said...

Sain nüüd juhuslikult loengus teada, et CR on Happy Planet Indexi järgi essa. See ei tähenda, et seal elavad kõige õnnelikumad inimesed vaid seal elavad inimesed pika ja õnneliku elu loodusega kooskõlas :) Indeksi mõõtmisel kasutatakse järgmisi andmeid: keskmine oodatav eluiga,eluga rahulolu ja ökoloogilise jalajälje suurus.